קורס תקשור בתנועה –  מפגשים אישיים.

כאשר נפתחים לתקשור יוצרים קשר עם המהות.הצרכים והרצונות שלנו נהיים ברורים ואנו מגלים את היכולת התמונה בנו לברוא את המציאות שלנו.

אנו מגלים את היכולת להתחבר לחוכמה וידע בעלי רטט גבוה המנחים אותנו בדרכינו.

המטרה בקורס תקשור בתנועה , היא להעלות את התדר  של עצמינו ועל ידי כך של סביבותינו.ליצור קשר עם המהות ולהיפתח לתקשור.

כמה מפגשים ?

1.קורס בסיסי -להיפתח לתקשור בתנועה – 8  מפגשים אישיים.

2.קורס המשך- תרגול והכרות עם החוקים האוניברסאליים וכיצד הם משפיעים עלינו כבני אדם

 – 8  מפגשים אישיים.

ישבתי עם חברה לכוס תה , ניסיתי להסביר לה מה ההתכוונות החדשה שלי לקראת השנה הבאה .

כשהסברתי לחברתי מה המיקוד שלי היום , היא זרקה לחלל האוויר את המונח , להעלות את התדר.

השם הזה כמו התלבש  ככפפה לכף ידי . בדיוק במידה התואמת.

הבקשה  שלי  לשנת 2012– להעלות את התדרים. גם את התדר שלי וגם את התדר של מי שמגיע לקורס תקשור בתנועה .

 הקורס מורכב משלושת הכלים שאגרתי באמתחתי עד עכשיו-

גוף- תנועה וריקוד,

נפש- פסיכותרפיה גופנית שנקראת ביוסינטזה 

רוח- תקשור.

הבנתי בעזרת חברתי  היקרה שאלה הם הכלים שלי להעלאת התדר.

ומהי  העלאת התדר?

אחד מהחוקים האוניברסאליים בעולמינו הוא חוק הרטט . הכוונה היא שכל דבר רוטט ביקום. מחפצים פיזיים  ועד מחשבה , רגש .יש רטט נמוך שהוא יותר דחוס  ויש רטט גבוה שהוא יותר מרווח. בכולנו נמצא הפוטנציאל או קשת הרטטים השונים והם זמינים לנו.

ברמות עליונות  מתבוננים על התפתחותנו כבני אדם ממקום של רטט נמוך וגבוה וכיצד אפשר ללמד אדם להרחיב את חווית  התדר הגבוה כך שיהפוך להיות מרכזי בחוויה היומיומית. חוויות המאפיינות את הרטט הגבוה הן חוויות של שמחה, התרוממות רוח, שלווה,חמלה, אמפטיה, אהבה. מצב של תדר גבוה מרפא, משמח, אינו שופט, שליו, מקבל ומכיל  את האדם כפי שהוא ועוזר לו להתמודד בסבלו.

תנועה , מוסיקה, מדיטציה משנות את הרטט. יש כל מיני סוגים של תנועה וכל מיני סוגים של רטט. פנו את הסלון, שימו מוסיקה לריקודים ושימו לב מה קורה בבית. פתאום יש צחוק ומשחק וכייף. הרטט השתנה . הרטט הגבוה מעלה את המודעות למציאות כאן ועכשיו. וביכולתנו כבני אדם לעקוב אחר תהליך השינוי של הרטט.ובשלב אחר גם לבחור לכוון את הרטט על פי רצוננו.

וילהלם רייך דיבר על 3 שכבות שהאדם מורכב מהם- מהות,צל ומסכה. המהות היא מה שתינוק מגיע איתו לעולם, הוויה פועמת בכאן והעכשיו  המכילה יכולות וכישורים.הוא מתנסה בחוויות – והעולם מגיב אליו. לעיתים תגובת העולם תהיה תואמת את המהות שלו . את צרכיו, רצונותיו.  ולעיתים תגובת העולם לא תתאים לצרכיו, רצונותיו , למהות שלו. כשתגובת העולם אינה תואמת  הוא כועס , מתאכזב  מתחיל להיווצר מה שנקרא הצל. כשגדל התינוק ,  מבין שלא יוכל להסתובב בעולם כועס כל הזמן אז הוא לומד לשים על עצמו מסכה. וכך מסתדר עם העולם גם כשאינו תואם את רצונותיו.

לעיתים קשה להגיע אל המהות כי הצל והמסכה מגנים עליה. בכדי ללמוד לתקשר עלינו לקלף את קליפות המסכה והצל בכדי להגיע אל המהות. התנועה עושה זאת באופן לא מילולי, מוסרות הקליפות והמהות יכולה להביע עצמה דרך התנועה וליצור קשר עם היכולת לתקשר. עם חוכמה וידע שנמצאים ברטט גבוה.

 

מה מקבלים בקורס-

היכולת להיפתח לתקשור  – כלי המשמש אותנו להכוונה נכונה לגבי הדרך שלנו כשאנו במצב של רטט גבוה ומחוברים  להדרכה בעלת רטט גבוה. היכולת לתקשר לסביבתנו.זמן איכות מיוחד ואישי להעלאת התדר.

ריבי פלג- מורה  לתנועה, ותקשור-בהתמחות של ביוסינתזה- פסיכותרפיה גופנית..

פלפון-0528959925

pelegriv@gmail.com

 

 

Contact details

Phone:
052-8959925

Email:
pelegriv@gmail.com

Website:
http://rivipeleg.wordpress.com/

Address:
פרדס חנה

Please wait...
Press here to close